6 Şubat 2011 Pazar

MARKA MI OLMAK İSTİYORSUNUZ? PROFESYONEL YARDIMA İHTİYACINIZ VAR DEMEKTİR..



Tasarımlarınız mı var ve herkes tanısın hatta satın alsın mı istiyorsunuz??
Bir markanız olsun ve dünya çapında başarılara mı imza atmak istiyorsunuz??       
Aslında hayal değil hatta sadece hayal bile olsa çok uzaklarda değil...sadece strateji belirlemek ve doğru insanlarla doğru yerde olmayı başarmak gerek...

Bunun İçin İTKİB bu işi yapan profesyonellerin bir listesini yayınlamış sayfasında...
Diğer bütün mesleklerde olduğu gibi Moda ve Tekstil sektöründe de başarının anahtarı ekip olabilmekte..
Doğru ekip arkadaşlarınız olmasını dilerim..

      Eğitim ve Danışmanlık Yardımı Hakkında Tebliğ Yetkilendirilmiş Danışman Firma Listesi

      ÜnvanıAkredite Edildiği Alan
      Accenture Danışmanlık Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Added ValueStratejik Pazarlama ve Marka Danışmanlığı
      Alpaca UK LimitedStratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      ARGE Danışmanlık A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      Arzu Kaprol - Moda Tekstil Tasarım Dan. San. Tic. Ltd. Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Be2be Fashion Consultant GmbhStratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      Brand FinanceStratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      Deloitte Danışmanlık A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      Dice Kayek Studio / Aleca SarlTasarım Danışmanlığı
      Fabiola LionelloTasarım Danışmanlığı
      Genex Brands LTDStratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      Gherzi İstanbul Danışmanlık Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı/Kalite Sistemleri İyileştirme Danışmanlığı
      Globalpraxis GroupStratejik Pazarlama Danışmanlığı
      Globalpraxis GroupTedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik Danışmanlığı
      Institut, Management + Consulting AGYönetim Danışmanlığı
      KPMG - Akis Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş.Stratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      McKinsey Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Meidea S.R.LTasarım Danışmanlığı
      MHE RetailPerakende Yönetim Danışmanlığı
      MilouKet Styling & DesignTasarım ve Trend Danışmanlığı
      Missardi Moda S.R.LTrend, Koleksiyon,Moda Danışmanlığı
      Necla Güvenç-Atelye Tekstil Tasarım San.ve Tic. Ltd. Şti.Tasarım Danışmanlığı
      NOAÜrün Tasarımı ve Tasarım Danışmanlığı
      PricewaterhouseCoopersStratejik Planlama ve Yönetim Danışmanlığı
      Programa Logistics Systems LtdTedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik Danışmanlığı
      Ricardo Rami StudioTrend, Koleksiyon,Moda Danışmanlığı
      Ross Lovegrove StudioTasarım Danışmanlığı
      Rovetex Kalite KontrolSistemi Oluşturulması Danışmanlığı
      SaffronStratejik Pazarlama Danışmanlığı
      SaffronKurumsal Kimlik Danışmanlığı
      Valma International SrlKalite Kontrol ve Ar-Ge Danışmanlığı
      Werner InternatıonalTasarım Danışmanlığı
      Werner InternationalTeknik Analiz ve Stratejik Pazarlama Danışmanlığı

      2.Grup Danışmanlık Firmaları

      ÜnvanıAkredite Edildiği Alan
      Agat DanışmanlıkDış Ticaret Ltd.Şti.Dış Ticaret Danışmanlığı
      Aikon EstablismentTrend,Moda,Koleksiyon Danışmanlığı
      Aral Danışmanlık Ltd. Şti.Uluslararası Ticaret Hukuku
      Arama Araştırma Organizasyon Danışmanlığı ve Tic.Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Ayrıntı Araştırma Geliştirme Projeleri Tasarım Ltd. Şti. - DesignnobisTasarım Danışmanlığı
      Brand DNAYönetim Danışmanlığı
      Cristoph Petersen Design GmbHKurumsal Kimlik Oluşturulması Danışmanlığı
      D&R Design - Deniz MercanTrend, Koleksiyon ve Moda Danışmanlığı
      Defne KozTasarım Danışmanlığı
      Gelişim Yönetim Sistemleri A.Ş.Kalite Sistemleri Danışmanlığı
      Helix Yönetim Danışmanlığı Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Hunc & SonsModa ve Trendler, Ürün ve Ambalaj Tasarımı
      İdil Tarzi - Ömta Ltd.Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Marco Marchetti StudioTasarım Danışmanlığı
      MG Tasarım ve Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Mirzat KoçTasarım Danışmanlığı
      NANObiz NanoBiyo Teknolojik Sistemler Eğitim Bilişim Danışmanlık Ar-Ge San.Tic.Ltd.Proje Hazırlama Yönetim ve İzleme Teknikleri Danışmanlığı
      Oddy LtdTrend ve Pazar Dinamikleri Danışmanlığı
      Onda Yönetim Danışmanlık ve Dış Tic. Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Orhan Irmak Tasarım San.ve Tic.Ltd.Şti.Tasarım Danışmanlığı
      S.P.A.C Müh.Ltd.Şti.Kalite Yönetimi Danışmanlığı
      Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)Perakende Yönetim Danışmanlığı
      Tasarım Üssü Proje Danışmanlık Ltd. ŞtiTasarım Danışmanlığı
      Yalın Enstitü DerneğiYönetim Danışmanlığı

      3.Grup Danışmanlık Firmaları

      ÜnvanıAkredite Edildiği Alan
      A ve A Yönetim ve İnsan Kaynakları Danışmanlığı Ltd.Şti.Yönetim Danışmanlığı
      A+A Design Studio Srl.Tasarım Danışmanlığı
      Alessandro FerrariTrend, Koleksiyon ve Moda Danışmanlığı
      Alston & Bird LLPUluslararası Hukuk Danışmanlığı
      AMT Danışmanlık ve Ticaret Ltd. Şti.Kalite Yönetimi Danışmanlığı
      ARGE Danışmanlık A.Ş.Toplam Kalite Yönetimi Danışmanlığı
      Argestar Danışmanlık Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Ayyıldız Bilgi Paylaşım Sistemleri Ltd. Şti.Kalite Yönetimi Danışmanlığı/ Yönetim Danışmanlığı
      B.O.S. Yönetim Sistemleri Danışmanlığı Tic. Ltd. Şti.Kalite ve Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
      Bettini & Penazatto SNCTasarım Danışmanlığı
      Boym Partners Inc.Tasarım Danışmanlığı
      Brandasist- Yaman Güner Danışmanlığı Ltd. Şti.Stratejik Pazarlama ve Marka Danışmanlığı
      Bukalemun Tasarım, İç Mimarlık Dekorasyon Tic. Ve San. Ltd. Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Cenevre Uluslararası Yatırım Yönetim ve Eğitim Danışmanlığı San. Ve Tic. Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Consulta Yönetim Danışmanlığı Ltd.Yönetim Danışmanlığı
      Cranfield Management Holding LimitedYönetim Danışmanlığı
      Culture and Commerce Inc.Yönetim Danışmanlığı
      Dem Danışmanlık,Eğitim ve Mühendislik, Denizcilik Ltd.Şti.Kalite ve Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
      Derya ÇelikTasarım Danışmanlığı
      Dilek Dış Ticaret Taahhüt ve Turizm Ltd. Şti.Stratejik Şirket Yapılandırılması / Kalite Kontrol Sistemi Oluşturulması
      Enthoven AssociatesKurumsal Kimlik Oluşturulması Danışmanlığı
      Etkin Proje Yönetim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.Proje Hazırlama Yönetim ve İzleme Teknikleri
      Farm Tasarım Ticaret Ltd. Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Harry Allen DesignTasarım Danışmanlığı
      Hayon StudioTasarım Danışmanlığı
      I.P.M. Yatırım ve Proje Danışmanlık Tic. Ltd.Şti.Proje Yönetimi Danışmanlığı
      ICC Uluslararası Danışmanlık Organizasyon Ltd. Şti.Stratejik Şirket Yapılandırması Danışmanlığı
      Idea Imagine Snc.Tasarım Danışmanlığı
      Isao Hosoe e. C. S.n.c.Tasarım Danışmanlığı
      İnfotron Elektronik ve Bilgisayar Sistemleri Üretim ve Ticaret A.Ş.Tasarım Danışmanlığı
      Kalite Sistem Danışmanlık Ltd. Şti.Kalite ve Yönetim Sistemleri Danışmanlığı
      Karim Rashid Inc.Tasarım Danışmanlığı
      Karum Danışmanlık ve Dış Ticaret San. Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Karuna Yönetim DanışmanlığıYönetim Danışmanlığı
      Kobisistem Kgm Kobi Geliştirme Merkezi Yönetim Bilişim ve Belgelendirme Danışmanlığı A.Ş.Kalite Sistemleri Danışmanlığı
      Koçak Kurumsal Yönetim Danışmanlık ve Eğitim Hiz. Tic. Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Köprü Yönetim Danışmanlığı Eğitim ve İnsan Kaynakları Hizmetleri A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      L Design – Arik LevyTasarım Danışmanlığı
      Mar Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Markam Danışmanlık Araştırma Hizmetleri A.ŞStratejik Pazarlama ve Marka Danışmanlığı
      Marmara SPS Stratejik Planlama Yönetim Danışmanlık A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      Matris Danışmanlık ve Yazılım Hizmetleri Tic.A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      Navigator İş ve Bilgi Sistemleri A.ŞYönetim Danışmanlığı
      Nelly Rodi AgencyTrend, Koleksiyon ve Moda Danışmanlığı
      O.F.B.M S.n.c.Tasarım Danışmanlığı
      Odak Uluslararası Belgelendirme ve Eğitim Hizmetleri Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı/ Kalite Sistemleri İyileştirme Danışmanlığı
      Orday & Orday Business Solutions Partner LLCYönetim Danışmanlığı
      Pierro BatuTasarım Danışmanlığı
      Pilots Product Design BVTasarım Danışmanlığı
      Proaktif Uluslararası Danışmanlık Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Saraç DanışmanlıkYönetim Danışmanlığı/Kalite Sistemleri İyileştirme Danışmanlığı
      Seçkin DanışmanlıkKalite Yönetimi Danışmanlığı
      Selco Sistem Mühendisliği ve Lojistik Danışmanlık Tic. Ltd. ŞtiTedarik Zinciri Yönetim ve Lojistik Danışmanlığı
      SiebertHead Ltd.Tasarım Danışmanlığı
      Sigma Center Yönetim Sistemleri Ltd. Şti.Kalite Sistemleri İyileştirme Danışmanlığı
      Sintez Yönetim Bilişim Danışmanlık Hizmetleri Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Sistem Yönetim Danışmanlığı Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Soysal Eğitim DanışmanlıkYönetim Danışmanlığı
      Springtime DanışmanlıkKalite Sistemleri Danışmanlığı
      Stylesight Inc.Trend, Koleksiyon ve Moda Danışmanlığı
      Teknort Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.Yönetim Danışmanlığı
      Tempus Reklam İletişim Danışmanlığı ve Eğitim A.Ş.Stratejik Pazarlama ve Marka İletişimi Danışmanlığı
      Trend Masası İletişim Hizmetleri Ltd. Şti. - TrenddeskStratejik Pazarlama ve Marka Danışmanlığı
      Unida İnsan Gücü Yönetimi ve Eğitim Hizmetleri Ltd. Şti.Yönetim Danışmanlığı
      Unver & Unver LLCStratejik Şirket Yapılandırması Danışmanlığı
      Vena Tasarım Reklamcılık Danışmanlık Tic.Ltd.Şti.Tasarım Danışmanlığı
      Worth Global Style Network LtdTrend, Koleksiyon,Moda Danışmanlığı
      Yalın Enstitü DerneğiKalite Yönetimi Danışmanlığı
      Yöndes Yönetim Danışmanlık Enf. Sis. San. ve Tic. Ltd. Şti.Stratejik Şirket Yapılandırılması / Kalite Kontrol Sistemi Oluşturulması

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız