ÇOĞUL YANLIZLIK
Bu sene 11. Yılını kutlayan MEHTAP ELAIDI 2011-2012 Sonbahar / Kış 'Çoğul Yanlızlık’ temasıyla hazırladığı koleksiyonu, IFW kapsamında 4 Şubat 2011 saat 18.00de muhteşem ir defile ile tanıtıldı.
MEHTAP ELAIDI , ‘ Çoğul Yanlızlık’ koleksiyonunu uluslararası IFW ile BOYNER sponsorluğunda moda takipçileri ile buluştu.
Mehtap Elaidi 2011-2012 sonbahar/kış ‘ Çoğul Yanlızlık’ koleksiyonu son yıllarda hayatımıza girmenin ötesinde neredeyse tamamına hâkim olmaya başlayan sanal paylaşım ortamlarıyla değişen yanlızlık ve kalabalık kavramları üzerinden çıktı İnsanların yanlızlıklarından kaçmak veya arınmak için başvurduğu bir kanal olan bu sanal ortamlarda aslında nasıl da yanlızlıklarına ısınmaya başladıklarını ifade etti .
Sanal paylaşım ortamlarının insanlarda ikinci bir deri, kimlik oluşturmaya yararken altta kendi kimliklerini korumaya çalışması koleksiyon detaylarına yansıdı.
Koleksiyonda çok katlı formlar ve kendi tasarımımız olan bir ağ deseni muhtelif renklerin kombiniyle daha farklı hale getirilip koleksiyonun içine sızdırıldı. Aynı desenin siyah-beyaz haliyle yalnızlığı, renklendirilmiş haliyle kalabalığı tanımlaması vurgulandı koleksiyonun bütününde.
Bu anlamda puantiyelerden de destek alarak farklı desenlerin yakalayabileceği bir harmoni yaratılarak ‘ Çoğul Yanlızlık’ teması IFW 2011 kapsamında yer aldı.
Uzun eteklerin hâkimiyetinde midilere yer açıp pantolon ve ceketlerde farklı formlar çalışıldı. Fonksiyonelliğin tasarımla buluştuğu noktada giyilebilir olmakla özgün olabilmenin sınırlarını zorlayan bir Mehtap Elaidi koleksiyonu ortaya çıktı
MEHTAP ELAIDI HAKKINDA:
Mehtap Elaidi 2000 yılı Nisan ayında Elaidi’yi kurarak ilk atölye/mağazasını Teşvikiye’de açtı. Genelden farklı olarak trendleri takip etmek yerine uyarlamayı ve kendi kuplarını oluşturmayı tercih ettiği tasarımlarıyla kısa sürede sadık bir müşteri kitlesi edindi. 2003 yılında Bostan sokakta ikinci mağazasını açtı. Aynı yıl Londra Pure ve Paris Pret-a Porter gibi yurtdışı fuarlarına katılmaya başladı. Buradan hareketle bugüne kadar aralıksız katılmaya devam ettiği yurtdışı fuarlarında edindiği tecrübeler ve sağladığı bağlantılarla, Avustralya, Ingiltere, Irlanda, Ispanya, Italya, Kuveyt, Bahreyn, Suudi Arabistan gibi ülkelerde satış noktalarına ulaştı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder