12 Şubat 2011 Cumartesi

ARSLAN SÜKAN FOTOĞRAF SANATÇISI - EVET ECE SÜKAN'IN KARDEŞİ


Kim? Arslan Sükan
Ne? Görsel sanat.
Nerede? Her yerde
Ne zaman? Her zaman
Nasıl? Okuyarak, gözlemleyerek ve imaja dönüştürerek.
Arslan Sükan kim ki?
Bilkent İç Mimari ve çevre tasırımını bitirdikten sonra NY’a yerleşti. Orada iç mimarlık yaptı ve School of Visual Arts’dan fotoğraf dersleri aldı. Daha sonra Londra’ya taşındı. 2005’ten bu yana görsel sanatla uğraşıyor. Bu arada L’Uomo Vogue, Crash, Faces, Paper gibi dergilerle çalışıyor.


Biz O'nu yeterince iyi tanımasak hatta tanıyorum diyenler yanlış bilgi sahibi olsa da başarılı işlere attığı imzalar inkar edilemez..
Moda fotoğrafçısı değil bu konuda baştan anlaşalım..Backstage çekimleri sadece bir proje için yapılmış...
Nerde yaşar? Ne işler yapar? Kim için çalışır? Kimlerle çalışır? Özel hayatı..Tüzel hayatı...Ruhsal hayatı...
sorularının kısıtlı cevapları OKİMKİ diye keşfettiğim bir röportaj sitesinde mevcut..yine de tatmin olmadım derseniz arama motorlarında bilinmesini istediği kadar bilgi sunuluyor..

Biraz gizemli bir yaklaşım mı söz konusu yoksa işlerinin yoğunluğundan mı ya da sadece hiç ihtiyacı olmadığı için kim bilir nette net bir bilgiye rastlamak zor
Fotoğraflarıyla anılmak istiyor belki ve aslında çok da yanlış değil o fotoğraflar bir bakıma kendisini geride bırakıyor bile...Çalışmalarına bayıldım ben..tek kelimeyle harika..
Evet Ece Sükan'ın kardeşi ve ben Ece Sükan'ı da çok beğenirim ama Arslan Sükan Ece'nin kardeşi olarak anılmamalı...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız