15 Ocak 2012 Pazar

SEVGİLİYE MESAJINIZI YASTIĞINIZ ANLATSIN


Yastık demişken bakın ne fikirler çıktı ortaya...Sevgililer Günü malum geldi çattı, şunun şurasında 1 ay kaldı ve bilinir ki sevgililer günü sevgiliye alınacak hediye konusunda benim kadar fikir üretme özürlü kişiler için kabus dönemidir...

Yastıkları seven biri için önermesi kolay belki ama benim aklıma yattı bu mesaj içerikli baskılar ne dersiniz;)
Burada fikir vermesi açısından bir kaç görseli yayınlamış olsam da eminim sizden çok daha yaratıcı mesajlar çıkar ve o yastıkları süsler...

Hem kimsede olmayan bir hediye olmuş olur hem de sizi ifade eder..bir taşla iki kuş diye ben buna derim:)

                            


                           


                            



8 yorum:

reyhane dedi ki...

Ne güzeller bayılırım yastıklara

Unknown dedi ki...

yaratıcılıklarına hayran kaldım çok zekice;)

Adsız dedi ki...

çok güzel bunlar ya...ki yastıklara da bayılırım...

Unknown dedi ki...

dimi dimi ben de aşık oldum görünce:)

Adsız dedi ki...

bende aşık oldum valla..:)
ayyy biiri olsa hayatımda artık ve bana böyle bi hediye alsa...
pööffff...
neyse sinir yok :D

paylaşımların çok güzel..devamı gelsin hep..lütfen :)
bi de bende bloguma beklerim..

Unknown dedi ki...

aynı dertten müzdarip bir durumum var ama dediğin gibi sinir yok:))
teşekkür ederim beğendiğin için çok mutlu ettin yazdıklarınla:))
gelirim tabiki zevkle seve seve:)

Adsız dedi ki...

evet sinir yok..:) umarım en yakın zmanda gelirler...

Unknown dedi ki...

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız