12 Ocak 2012 Perşembe

AĞVA BEYAZ EV...DUYMADIYSANIZ TAM ZAMANI...


Ağva'yı biliyor musunuz, hiç gittiniz mi bilmiyorum ama şöyle anlatabilirim özetle sessiz, sakin, huzur dolu bir köy üstelik İstanbul şehir merkezine o kadar yakın ki bir haftasonu kaçamağı için en ideal yerlerden biri...orman içinden denize ulaşan keyifli bir macera, denize dökülen yemyeşil bir nehir ve nehir kenarında birbirinden keyifli konaklama mekanları...muhteşem manzara eşliğinde, doğanın tam kalbinde inanılmaz bir tatil keyfi...


Ağva Beyaz Ev  bu keyifli mekanlardan biri, üstelik sahibesi de bir blog yazarı buradan tıklayıp tanışabilirsiniz...
hatta facebook ve twitter hesaplarına ulaşabilir iletişim kurabilirsiniz...


Fotoğraflarına bakıp hayal kurmayı bırakıp ihtiyacınız olan o küçük kaçamakla kendinizi ve sevdiklerinizi ödüllendirebilir, bir kaç gün kendinizi o muhteşem manzaranın büyüsüne bırakabilirsiniz...


Peki size desem ki Girls On Blog  nam-ı değer Ağva Beyaz Ev sahibesi 14 Şubat Sevgililer günü dolayısıyla bir çekiliş düzenliyor ve şanslı bir izleyenini 1 gece misafir olmaya davet ediyor...ne yaparsınız??


Ben de işte tam onu yapmaya çalışıyorum, tamam evli olmayabilirim ve sevgilim de olmayabilir ama ben en yakın dostumu alıp kız kıza bir güzel keyif haftasonu geçirmenin mükemmel olacağını biliyorum;)


Şimdi yazımın içinde kelimelerin üzerine etiketlediğim bağlantı linkleri yardımıyla bu çekilişe siz de katılabilir hem yeni bir blog dostu kazanmış olur, hem yeni bir mekanla tanışmış olur hem de karlı çıkarsınız kim bilir;)
Bool şaanss...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben buraya bayıldım..ağvayı çok iyi bilirim...çok hoş bi yer...gerçi daha çok şile de vakit geçirdim..

burası kafamı dinleyebileceğim,hayallerime en yakın ola mekan..

keşke orda olabilsem..
çok güzel bi paylaşım,sağol...

Unknown dedi ki...

ben de görür görmez küçük bir aşk yaşadım mekanın fotoğraflarıyla..ağva deyince zaten akla gelen ilk şey huzurdu benim için bir de üstüne bu sımsıcak görüntüler eklendi:)
bu arada ben teşekkür ederim;)

Adsız dedi ki...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız