28 Mayıs 2011 Cumartesi

SAKAZEN TASARIMLARIM MARKAFONİ'DE

Bu sefer de kendimden bir haber paylaşmak istiyorum sizlerle...

Yıllardır yaptığım bir çok tasarımı yoğun çalışmalarım dolayısıyla fotoğraflayıp sizlere sunma fırsatım olamadı enbimoda'dan...neler geldi neler geçti ben sadece başkalarının tasarımlarını paylaşmakla yetinmek zorunda kaldım...
Zaman ne kadar da hızlı geçiyor oysa..
Şimdi size güzel bir haber vermek istiyorum, daha önce bir çok sitede satışa sunulan Sakazen marka ürünlerimi tanıtma fırsatım bile olamamıştı...
Bu defa grip nedeniyle evde olmam işe yaradı ve yarın yani 29 Mayıs Pazar günü en önemli private alışveriş sitelerinden Markafoni'de "Thank God It's Sunday" konseptiyle Sakazen tasarımlarım satışta olacak...

Sakazen elbiseler, Bluz & Tunikler, Etekler beğeninize sunuluyor...
Keyifli Pazarlar Hepinize


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız