12 Eylül 2009 Cumartesi

TASARIM DÜNYASINDA ÖRGÜ SANATI


Soğuk kış ayları gelirdi aklıma örgü denildiği zaman...lapa lapa yağan kar, bembeyaz sokaklar...ne kadar da nostaljikmişim meğer ben..oysa şimdi o kadar değişti ki herşey örgü artık tasarım dünyasını sanat eseri niteliğinde kıyafetler ile renklendiriyor...nerdeee o eski bir ters iki düz modeller...herşey o kadar çabuk değişti ve gelişti ki gördüklerine şaşırıp kalıyor insan...bu tasarım dünyası alem bir dünya vesselam...


Moda tasarımı deyince öyle giyilesi kıyafetler düşünmemek gerek sadece hele ki  haute-couture dünyasının çoğu zaman sanat için moda anlayışı taşıdığı düşünülürse...

İnsanı hayran bırakan tasarımlar var kumaşlardan sonra şimdi de evimizin kedisinin kırk yıllık oyuncağı yumaklar şaheserlere dönüşüvermiş...

Örgü sektöründe bir de tasarım yarışmaları düzenlenir olmuş...tabiki henüz bizim ülkemizde değil...Avrupada hatta Uzak Doğu'da örgü tasarım yarışmaları mevcut...biz de o günleri görürüz umarım...

Uzun sözün kısası 2009 sonbahar-kış sezonunda örgüler fora.....tabiki benim burada resimlerini kullandıklarım tamamen sanat için moda kabilinden...ama keyifli görünüyorlar dimi:)

2 yorum:

renklerin içinde dedi ki...

cidden çok etkileyici ve orjinal gözüküyorlar. hele hele 2 numaralı şahasere bittim (:

Unknown dedi ki...

çok keyifliler dimi:) ben de ipliklerden yapılmış uzun tuvalete bayıldım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız