1 Şubat 2011 Salı

SİMAY BÜLBÜL - 4 ŞUBAT - ''ZEMA'NIN SESLENİŞİ''

         

Simay Bülbül  4 Şubat saat 15:00'da Santral İstanbul'da Defile alanı A'da ''Zema'nın Seslenişi'' ile podyuma çıkmaya hazırlanıyor...vee ben de o görsel şöleni izlemeye hazırlanıyorum tabiki...Simay'dan daha heyecanlı olduğuma eminim...


Peki Trendyol'un bu posttaki işlevi nedir diyorsanız bilmeyen arkadaşlara yinelemekte fayda var...Simay Bülbül'ün bu sezon IFW  defilesindeki sponsoru Trendyol....
Trendyol'un sponsporluğu bakalım görsel olarak nasıl yansıyacak podyuma...hep birlikte göreceğiz...


Bekle beni Simay geliyorum...makinamla birlikte üstelik...sizlere ilk bakıştan en güzel fotoğrafları yakalamaya çalışacağım...acaba saat 15:00'de olması kalabalık olmasını etkiler mi?? Acaba Zema kim ve kime sesleniyor?
Bu kolleksiyonun hikayesini de en az kendisi kadar merak ediyorum doğrusu...
Kaç parça olacak? Hangi renkler olacak? Hangi dokular deriyle buluşacak? Yüzlerce soru var elbette ve geri sayım başladı bugün itibarıyla...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız