28 Şubat 2011 Pazartesi

2011 OSCAR KIRMIZI HALI SERAMONİSİ 3

Oscar Kırmızı Halı Seramonisinde açık renkleri terich eden ünlüler gerçekten doğru tercihleri mi yapmışlar pek bilemedim..Renk tercihleri dışında bu modeller kendilerine çok yakış mı onu hiç bilemedim..Beni en çok hayal kırıklığına uğratan tercih Nicole Kidman'ınki oldu açıkçası...bambaşka bir kostüm içinde çok daha zarif ve çok daha asil görmeye alıştığım Nicole Kidman elbisesinin genel hatları ile güzel olsa da o gözle görülmesi engellenememiş dikiş hataları ve çok daha yerel bir davette kullanılmasını tercih edeceğim hatta gerekirse böyle bir elbise üzerinde asla görmek istemeyeceğim nakışları ile bindallı giymiş izlenimi verdi bana..
Melissa Tomei tercihi elbisede kumaş ve modelin uyumsuzluğuna en güzel örnek olarak ders kitaplarında yerini almalı..kötü örnek örnek olmaz demeyin, olmamalı denebilecek herşey mevcut bu elbisede..birçok kıyafeti bir başkası üzerinde olabilir gözüyle eleştirirken bu elbiseyi kimselere yakıştıramadım nedense..
O kabuk gibi kumaş içinde ne kadar rahatsız olduğunu haykırır gibiydi..evet dantelin başka bir kumaşa adaptasyonu çok yerde gördüğümüz bir tercih ama bu dantel o dantel değil..sonra sunucunun bile gözünde kaçmayan gereksiz vatka detayı...yakanın genişliği..sanki Melissa Tomei birinden ödünç almış giymiş izlenimi verdi...
Cate Blanchette Givenchy tercih etmiş, diğer bir çok ünlü gibi ama işlemeleri ile kol kesimini bağdaştıramadım ya da daha keskin hatları olan bir kadında görmeyi tercih ederdim..Cate Blanchette elbisesi sadece eteğin uçuşan havasıyla kendinden bir etki bulmuş olsa da üst bedende farklı bir tasarım daha çok yakışırdı diye düşünmeme sebep oldu...
Celine Dion ise bu sayfanın ve hatta gecenin yıldızı bence..söylenecek hiç bir şey yok aslında ama şu asalete bakar mısınız lütfen...
Melissa Tomei - Marc Bauwer

Cate Blanchett - Givenchy

Nicole Kidman - Couture
Celine Dion - Armani Prive

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız