28 Şubat 2011 Pazartesi

2011 OSCAR KIRMIZI HALI SERAMONİSİ 1


2011 Oscar töreni bu gece gece yarısı kırmızı halı seramonisiyle başladı ve saat tam 03:30 da ödül töreni başladı...Dayanamam sandığım, uykuya yenik düşeceğimi düşündüğüm için üzüldüğüm, kaçırmak istemediğim bir görsel şölen elbette..bir mucize oldu saat 05:30 ve ben hala ayaktayım üstelik tören bitmiş değil, tüm hızıyla karşımdaki ekranda devam ediyor..Inception bütün ödülleri teker teker alırken, Alice in Wonderland aday gösterildiği 3 daldan 2 tanesini evine götürdü bile...Ödüllerin kimlere gittiği detaylarını www.sakazence.blogspot.com'da detaylı bir liste halinde yazacağım..ama en bi moda olarak burada size lafı daha fazla uzatmadan Geleneksel Kırmızı Halı Seramonisinden gözüme ilişen ve ulaşabildiğim görselleri paylaşmak istiyorum..

Öncelikle söylemek istediğim bir detay var ki bu çok önemli bir detay; yarım kilometrelik kırmızı halı (ki Justin Timberlake ısrarla ''hayır kırmızı değil bu halı koyu pembe'' diyerek yeni bir tartışma konusu başlattı:)) beni gerçekten etkileyen, wouuw muhteşem diyebildiğim kıyafet tercihleri olmadı maalesef..
Tasarımcıların bir nevi yarışı gibi bir algıyla bakarsak elbette tasarımların hiç biri için tek bir söz bile söylemeye haddim yok biliyorum ama bir kere daha anladım ki kıyafeti gösteren taşıyan kişi oluyor..Haute Couture mantığı bir kez daha devreye giriyor burada, kişiye özel tasarımlar, kişilere özel olamamışlar bence...ya kısa boydan ya  yakışmayan göğüs dekoltesinden ya da giyenin üzerine göre tadilatı yapılmamış detaylardan çok göz yoran tercihler çıkmış ortaya...
O en güzel, en özel tasarımlar sönmüş gitmiş sanki bir çoğu üzerinde..neyse..sözü daha fazla uzatmadan 2011 Oscar ödül töreninden arda kalan kırmızı halı seramonisi görsellerinin ilkinde sizi KIRMIZI  tercihler ile başbaşa bırakıyorum...



Sandra Bullock - Vera Wang kostümü ile

Jennifer Hudson - Atelier Versace

Jennifer Lawrence - Calvin Klein 


Anne Hathaway - Valentino Couture

Pekala içlerinden illa birini seçelim gibi bir iddiamız varsa Anne Hataway'in Valentino straplezine oyumu veriyorum...Valentino'nun Fransa'daki arşivinden çıkarıp giymesi için getirdiği elbise bir klasik...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız