2 Kasım 2009 Pazartesi

KİTAPLAR AŞKINA


28. İSTANBUL KİTAP FUARI her zaman olduğu gibi adıyla bütünleşen TÜYAP fuar alanında bizleri bekliyor. 31 Ekim cumartesi kapılarını açan fuar 8 Kasım pazar gününe kadar ziyaret edilebilecek.

Yurt içi ve yurt dışından 550 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımıyla düzenlenen 28. İstanbul Kitap Fuarı’nda uluslararası etkinliklerin yanı sıra söyleşi, panel, şiir dinletisi, atölye ve çocuk aktiviteleriyle birlikte 297 etkinlik düzenleniyor.


Kitaplar kendimi bildim bileli hep ayrı bir zevk olmuştur benim için..bir kitabevi ya da sahhaf dükkanına girdiğimde nedendir bilemediğim bir mutluluk yaşarım üstelik de başka hiçbir şeyde olmadığı kadar da açgözlüyümdür:) bir kitabı ilk elime aldığımda rastgele sayfalarını açar içeriğine bile bakmadan kokusunu içime çekerim acaba bende bir sorun mu var dediğim çok olmuştur ama napıyım kitap kokusuna baylırım:)
şimdiki hedefim ise bir an önce programımı düzenleyip kitap fuarının yolunu tutmak...ya peki neden bu fuar alanları bu kadar uzak..diyorum ki anadolu yakasına da bir fuar alanı kurulsa bir haftası avrupa yakasında bir haftası anadolu yakasında düzenlense bütün fuarların ne super olurdu böylece benim kadar yoğun çalışan herkesin fuar tarihini kaçırma endişesi kalmamış olurdu:)) evet evet bu fikrimi sevdim:))
Özetle arkadaşlar Kitap Fuarı kaçmaz diyorum ben siz ne dersiniz bilemem ama ben sanırım önümüzdeki haftasonumu kitapların arasında geçireceğim gibi burdan öyle görünüyor:))

Bu arada az daha unutuyordum fuar ile ilgili detaylı bilgi edinmek isterseniz burdan ulaşabilirsiniz...bir de daha önce Tüyap fuar alanına gitmemiş olanlar burdan ulaşım bilgilerine ulaşabilirsiniz...şimdiden keyifli okumalar:)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız