9 Kasım 2009 Pazartesi

BİR CHANEL TAKIMIN EVRELERİ



Bir CHANEL takım binbir marifetle nasıl ortaya çıkarılıyormuş, ne kadar yoğun bir el emeği var tek bir kıyafette, ne kadar seri çalışıyor o eller görünce şaşakaldım, hayran oldum, bayıldım...

rukiye üzerinde şipşak bir ceket kalıbı alınıverdi bir tek elindeki çizime şöyle bir göz atarak hayran olmamak elde değil doğrusu...

ya o elbisenin üzerindeki işleme nasıl bir teknik nasıl bir pratiklik aman ya rabbim öğrenecek ne çok şeyimiz var bir kez daha anladım...

çoookkk çalışmam lazım çoookkkk:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler canım güzel yorum için ilk çantamdı ve en sevdiğimdi biluncum kaptı:)

Unknown dedi ki...

iyi günlerde kullansın valla çok güzel işler yapmışsın biri ikisi değil hepsi birbirinden güzeller ellerine sağlık canım benim:)

Couture Carrie dedi ki...

How fantastic!

xoxox,
CC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız