9 Kasım 2009 Pazartesi

AMELIE VE BEN




Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain


Ne zaman karşıma çıksa bir şekilde içine alır bu film beni..neden bilmiyorum ama etkilenirim işte..geçen günlerden birinde yıllaaar önceki erkek arkadaşımla karşılaştık, yok yok öyle yüzyüze falan değil yanıltmış olmıyım sizi msnde aynı anda online olmuşuz uzun zamandır ilk kez,aslında arada selamlaşır hal hatır sorardık o kadar ama o gece konu konuyu açtı eski günlere kadar dayandı sohbet, eski ama güzel günlere, hala güzel diyebilmek bir marifet mi bilmiyorum ama sanırım hala konuşabiliyor olmak bir marifet olsa gerek, zaten kavga gürültü ayrılmamıştık ki biz, çocukluk işte neden başladığı nasıl olduğu ve sonra da neden bittiği çok da sorgulanmayan zamanlardan bir yaşanmışlıktı, zaten öyle olduğu için hala gönül rahatlığıyla sohbet edebiliyoruz sanırım, neyse asıl söylemek istediğim bu değildi aslında sohbet ederken bana Amelie'ye beni çok benzettiğini ve filmi her seyrettiğinde beni hatırladığını anlattı uzun uzun...hoşuma gitti itiraf ediyorum...hala düşünülüyor olmak keyfimi yerine getirdi ne yalan söyliyim...aslında film ile ilgili hiçbir ortak anımız yok hatta Amelie'ye kesin olarak benzediğimi de sanmıyorum ama yine de tuhaf hissettim seni ona çok benzetiyorum deyince ne tuhaf ki aynı filmi farklı sebeplerle de olsa yakın hissetmişiz işte...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız