6 Ekim 2009 Salı

ÖZEL BİR AN İÇİN ÖZEL BİR YARDIMA MI İHTİYACINIZ VAR???

İnsan özel günler ya da kısacık güzel bir an için unutulmaz olsun dileğindedir her zaman, hele ki unutmamasını istediğiniz kişi en özeli ise....ama ne yazık ki böyle durumlarda aklına da hiçbirşey gelmez tıkanır kalır ne kadar düşünse de hep birşeyler eksikmiş gibi hisseder panik olur...ben diyorum ki madem her türlü yardıma açığız o zaman bu konuda da profesyonel destek neden almayalım değil mi..işte bu durumlara ilaç olacak bir site var biliyor musunuz elnizin altında bulunmasında fayda var diyorum ben...tıkandığınızı bir gün olursa favorileriniz arasından bulup çıkarır ve gününüzü renklendirebilirsiniz fena mı olur:)


1. MOVİE TASARIM


- Özel Günler İçin Alternatif Bir Hediye

Doğum Günü - Düğün - Mezuniyet - Yıldönümü - Şiir - Tatil - Müzikli Mesaj - Romantik Mesaj

- Web Sayfası Tanıtımlarında ya da Tanıtım Cdlerinde Sunulmak Üzere

- Firma/Ürün Tanıtımı - Belgesel - Görsel Sunumlar - Eğitim Sunumları

2. FOTOĞRAF ALBÜM TASARIM

- Sevdiklerinizin fotoğraflarını arzu ederseniz kendi kelimeleriniz yada hikayenizle tasarlıyor basıyor ve zarif bir albüm olarak sunuyoruz.

3. AFİŞ/POSTER TASARIM

- Mesajlarınızı, fotoğraflarınızı, logo ve tanıtımlarınızı arzu ettiğiniz boyutta poster olarak tasarlıyor basıyor ve tercihinize göre çerçeveli ya da çerçevesiz sunuyoruz.

4. STÜDYO SES KAYDI

- Kendi bestenizi ya da kendi sesinizle söyleyeceğiniz şarkıları, şiirleri, eğitim, tanıtım ve benzeri tüm ses kayıtlarını stüdyomuzda kaydediyor, müzikli alt yapısını tamamlıyor ve düzenlemeleri yaparak cd olarak sunuyoruz.

- Metin seslendirmeleri için değerli tiyatro ve dublaj sanatçılarımızla birlikte çalışmaktayız.

5. JİNGLE

- Tanıtmak istediğiniz ürün için jingle hazırlıyoruz.

Diyor hizmetlerini anlatırken bir ön bilgi olsun diye sizler için kopyaladım buraya ama daha detaylı bilgi için en garantisi tabiki burdan incelemek...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız