6 Ekim 2009 Salı

ONLINE DEFİLELER BAŞLIYOORRRR

Duyduk duymadık demeyin artık defileler online olarak yayınlanmaya başlıyor...hep istemez miydiniz Sex&City filmindeki o sahne sizin de hayatınızın bir parçası olsun...kabul ediyorum ben isterdim hem de nasıl...en ön sıradan bir Vivienne Westwood ya da bir Valentino ya da diye bu liste çok uzar iki örnek yeterli sanırım kısacası hayallerinizdeki bir tasarımcı illa vardır onun defilesini en ön sırdan izlemek istemez miydiniz...ben isterdim hem de deli gibi..
Ama çok uzaklar değil mi:( o görkemli orrganizasyonlar hep çok uzaklarda yapılıyor..pekala o zaman biz de canlısı gibi olmasa da hemen hemen aynı hazzı verebileceğini düşündüğüm bir haber okudum bugün...artık o haya defileler yapıldığı anda canlı olarak bilgisayar ekranlarımızda olacakmış...şimdilik birkaçı başlamış olsa da eminim bu uygulama en kısa zmanda hepsine yayılacaktır...teknolojinin dayanılmaz hafifliği bu olsa gerek...aynı keyifi vermese de ordaymış gibi haya kurmaya engel değil değil mi:)

Bu işin öncüsü Viktor&Rolf  oldu hatırlarsanız 2008 defilesini sadece internet üzerinden gerçekleştirmişti ve epeyce tepkiyle karşılaşmıştı ama bakın devamında neler olmuş neler....
Londra Moda Haftası’nda Burberry defilesini internetten canlı yayınlanmış, Milano Moda Haftası’ndaki Armani de bu yeniliğe katılmış sıradaki ise Paris Moda Haftası’nda ise Alexander McQueen ve Louis Vuitton defileleri de ilk kez canlı yayınlanacakmış.

Alexander McQueen 6 Ekim’de http://www.alexandermcqueenlive.showstudio.com/ sitesinde Türkiye saatiyle saat 20:30’da defilesini canlı sunacakmış.

Ayrıca Louis Vuitton 7 Ekim’de Facebook sayfasından saat 13:30’da defilesini canlı gösterecekmiş.

Haydi ekran başına defile zamanııııı....

KAYNAK : http://www.ntvmsnbc.com/id/25006616/

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız