29 Ağustos 2009 Cumartesi

İSTANBUL MODA GÜNLERİ GÖRÜNTÜLERİ...

İstanbul Moda Günleri geldi geliyor derken nerddeyse bitti bitiyor...zaman su gibi akıp geçiyor yine..ve ben yine işlerimin yoğunluğu nedeniyle katılamamanın burukluğunu yaşıyorum pc başında...

Allah'tan iletişim çağının bütün nimetleri elimn altında da ucundan başından yakından uzaktan bir şekilde fikir sahibi olabildim neler olmuş bu İstanbul Moda Günleri denen organizasonda...

Kimler gelmiş,gezmiş,görmüş,ne giymiş,kimin defilesi geçmiş daha sırada kiminkiler var sorun bana gitmiş arkadaşlar kadar detaylı bilgi sahibiyim:)

Çok güzel olmuş görebildiğim kadarıyla, İstanbula yakışır olmuş, yurtdışından gelen misafirler kesin sevmiştir diye düşünüyorum ben fotoğraflaran sevdim:)

neler eksik neler fazla yada neler yerli yerinde neler yersiz gereksiz bunları konuşabilecek deneyim yok tabiki bende çünkü deneyimlemey fırsatım olamadı malum...ama takip ettiğim bir kaç blog arkadaşım güzel fotolar çekmişler herşey yerli yerinde görünüyor..ellerine sağlık ben de gerçi kendilerinden izin almadım ama kızmazlar diye ümid ediyorum sizinle paylaşacağım gördüklerimi...ki bunu kopyala yapıştır yapmayacağım dürüstlüğe yakıştıramam öyle birşeyi çalmadan çırpmadan sizleri linkler yardımıyla onların sayfalarına yönlendirerek merkaınızı en az benim kadar gidermenizi sağlayabilirim....

Arzu Kaprol...Mehtap Elaidi...Hakan Yıldırım for Coton...Simay Bülbül....Günseli Türkay...defileleri ve de tabiki Koza yarışmasından görüntüler işte bu linklerde...

http://style-boom.blogspot.com/2009/08/istanbul-fashion-days-idil-tarzi.html

http://modacadisi.blogspot.com/2009/08/ifd-koza-young-fashion-designers_28.html


O zaman ben sizi bu güzel defile ve organizasyon görüntüleri ile başbaşa bırakıp çekliyorum...iyi seyirler...bol keyifler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız