30 Aralık 2011 Cuma

SAKAZEN ELBİSELER


Sakazen bu aralar nelerle uğraşıyor derseniz birkaç örnek gösterebilirim sizlere...
Elbiseler var bu ara çalışmalarım arasında çoğunlukla bir de ceketler tabi önümüzdeki günlerde ise trikolara geçiyorum artık kış bitmeden hırka,elbise ve alternatif triko modellere başlıyorum...
Önceliği lycralı olması sebebiyle keyifle çalıştığım tafta kumaşlara elbise uygulamaya vermiştim ki beden aralıkları ara bedenlerde kıyafet bulmakta zorlanan bayanlara hitap ediyor..hem lycralı hem de tafta gibi sert bir kumaş olması hatların istediğiniz görünüme girmesini sağlıyor bir nevi sihir gibi..işte bu yüzden de çok keyifli çalışmalar oldu...Üstelik de 60'lı yılların belden kesik modelleri olmasına rağmen büyük bedende güzel bir sonuç yakaladı...

Bir de satenler var ki ben parlak yüzünü çok sevmesem de kumaşın tersi ile istediğim sonucu elde etmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum...kuplu kesimlerde kumaşın hem tersi hem de yüzünü uygulayarak ışık efekti yarattım ve çok sevdim..

Denemek isterim ama nasıl diye soran bayanlar...e-mail ile bana ulaşırsanız hesaba havale seçeneği ile 3 iş günü içinde beğendiğiniz modeli size ulaştırmış olurum...kargo ücreti alıcıya ait olmak şartıyla tabi;)





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız