9 Ağustos 2011 Salı

TEEN CHOICE AWARDS RED CARPET


Teen Choice Awards ünlüleri haliyle ödüllerin adın da anlaşılacağı üzere genç yetenekler için düzenleniyor ve klasik kırmızı halı seramonisini mavi bir platformda gerçekleştirme fikri de yeni yeteneklere kırmızı halıya geçiş alıştırması olarak düşündüm ben kendimce..

Ben bu genç yetenekleri giyinme konusunda sınıfta bırakmaya karar verdim kendimce...
Ya kendilerine hiç yakışmayan tercihler yapmışlar ya da gereken özeni göstermemişler...
İlk fotoğraftaki mavi mini elbisesiyle Nina Dobrev, ikinci fotoğraftaki straplezi ile Zoe Saldana ve 5. fotoğraftaki camel tonlardaki straplezi ile Cameron Diaz ( ki kendisi daimi şıklardan bence) dışında kalan diğer bütün misafirlerden özür dileyerek mavi halıdan bir adım daha öteye gitmeye cesaret etmemelerini en içten dileklerimle iletmek isterim...

Los  Angeles gibi bir merkezde böylesine özensiz bir görsel şovu hiç sevemedim üzgünüm..keyif alarak takip ettiğim isimler bile ev halleriyle gelmişler sanki...










Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız