2 Ağustos 2011 Salı

2011-2012 SONBAHAR-KIŞ KOLEKSİYONU İLE DONNA KARAN


2011-2012 Sonbahar - Kış trendleri aylar öncesinden hazırdı elbette ve tabi koleksiyonlar da bir bir görücüye çıktılar hatta tarih itibarıyla 2012 resort ve ilkbahar-yaz koleksiyonları da tanıtılmış durumda...
Ama ben anlık yazmayı sevdiğim için yaz bitmeden sonbahar-kış sezonuna geçmek istemedim çok fazla...
Taa ki Donna Karan'ın Güçlü ve Baştançıkarıcı kavramlarını baz aldığı yepyeni tasarımlarını görene kadar...

Trendyol Blog'da denk geldiğim bu fotoğraflar beni dosdoğru www.donnakaran.com adresine götürdü ve yine yeniden ekran karşısında eridim desem abartı olmaz sanırım..
Ve tabi ki malum artık yavaş yavaş tanıyorsunuz beni sevdiğim şeyleri anlatırken abartmayı seviyorum:)

Donna Karan önümüzdeki sezonda görmek istediği kadını güçlü ve baştançıkaran bir profil olarak ifade etmiş tasarımlarında...
Tasarımların editoryal çekimlerdeki yeni yüzü Victoria's Secret meleklerinden Isabeli Fontana..tam bir melek ;)
Çekimler ise New York'un kamuya açık mekanlarında gerçekleştirilmiş...






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız