5 Haziran 2011 Pazar

BİR BEBEK ŞENLİĞİ GEÇTİ Kİ DİLLERE ŞENLİK 2

Bu haftasonu uzun zamandır geçirdiğim en keyifli 3 gündü...koskoca bir kış dur durak bilmeden çalışınca güneşin en güzel ışıklarıyla birlikte süper bir mola yakaladım Bebek şenliği de tam bu günlere denk geldiği için kendimi şanslı saydım ve elbette bu fırsatı kaçırmadım...Trafiğin alt üst olmuş hali bile keyfimi bozmaya yetmedi desem durumu özetlemiş olurum sanırım..


Bebek Şenliği'ne geçen sene katılamamıştım ve ben bu kadar kalabalık olacağını, bu kadar çok stand olacağını tahmin etmiyordum açıkçası..Sadece Moda Tasarımcıları Derneği'nin Galata Moda kapsamındaki genç tasarımcılara ait standlar olacağını önceden biliyordum o kadar..Ama öyle değilmiş meğer, 100'den fazla stand ve irili ufaklı markaların hemen hepsi alanda yerini almış ve çılgın bir kalabalık tarafından alt üst ediliyordu...çoğuna yaklaşmak bile mümkün olamadı..Bir çoğunda değme tasarımcılara taş çıkaran ürünler sergileniyordu ve ben o kadar kaptırmışım ki bir çoğunda fotoğraf bile çekmeye vaktim olmadı malesef...


Şenlikten çok güzel anları geride bırakıp ayrıldıktan sonra düşününce aklımda kalan bir iki kişi var k onlara değinmeden geçmek istemiyorum; 



Bunlarda ilki sevgili Gül Ağış  Lug Von Siga tasarımlarının yaratıcısı, inanılmaz şeker bir kadın, kesinlikle özgüveni tam ve kesinlikle bütün komplekslerinden arınmış....Demek ki tasarımlarındaki bu enerji kişiliğindeki bu güzelliklerden yansıyor diye düşündürüyor insana..



İkincisi, Selim Baklacı, Mimar Sinan mezunu yaşı deneyimlerinden küçük kesinlikle önümüzdeki günlerde adını sık duyacağımıza inandıran bir isim...tasarımlarını "mutlaka görülmeli" listesine almak şart..



Üçüncü isim de Çiğdem Akın pozitif enerjisi ve ışıltısı tasarımlarına yansımış ve ışıltısı diğer standlar arasından fark ediliyordu..





Simay Bülbül ve Özlem Süer zaten her daim favorilerim oldukları için hayran hayran tasarımlarını inceledim yine..evet daha önce görmediğim bir şey yoktu askılarında kabul ediyorum ama belki de ben çok sıkı takipçileri olduğum için öyle gelmiştir ilk defa görenlerin de hayran olduklarına eminim doğrusu...


Güzel anılarla keyifli bir şenlik haftası geçirip süper bir motivasyonla haftaya hazırım...çok çalışmama lazım çookk..


iyi haftalar her birinize:)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız