11 Mayıs 2011 Çarşamba

DIY DEĞİL AMA DIY İÇİN FİKİR TÜTÜLER HEM DE BEBİŞLERE


Şu sıpaların sevimliliğine bakar mısınız lütfennnn...

Stil Direktörümün, bebişlerin tütülerini yapabilmenin en kolay yolunu bir DIY yazısı ile paylaştığı günlerde ben de bir mağazaya özel tütüler hazırlıyordum...o kadar hızlı bir süreçti ki fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşma fırsatım olamadı...son bir aydır gittikçe yoğunlaşan işlerim, hazırladığım bir çok kıyafetin hızlı bir şekilde el değiştirmesi nedeniyle sizlere gösterme fırsatı bulamadan kendimi yeni tasarımlar üzerinde çalışırken buluyorum...
Ben de dedim ki madem kendi yaptıklarımın görselleri yok elimde o zaman ilk defa bebişlere özel çalışma yaptığım için nette fikir edinme aşamasında gezinirken gözüme çarpan tütüleri paylaşıyım da gözünüz gönlünüz açılsın...
Nasıl ama hepsi birbirinden eğlenceli değil mi?? Gerçi benimkiler daha güzel olmuşlardı ne yalan söyliyim:))))

Bu arada bu fotoğrafları etsy'den toparlamıştım etsy tasarım yapanların fikir edinmesi için bir cennet..demedi demeyin...








2 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

İnanılmaz şirinler, seninkileri de merak ettim ama. Eline sağlık:)

Unknown dedi ki...

çokkk teşekkür ederim mayısın son haftası bir grup daha yapıcam bir aksilik olmazsa onların fotoğraflarını çekebilirsem benimkileri de yayınlayabilirim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız