20 Ocak 2011 Perşembe

GAZOZ KAPAKLARINI HİÇ BÖYLE GÖRMEDİNİZ

Gazoz Kapağından Takılar...


Modazon'un facebook sayfasında yayınladığı Yoav Kotik farklı alanlarda tasarım yapan bir isim ve ben de Modazon sayesinde tanıdım sizin de bu yaratıcı tasarımcıyı tanımanız gerek diye düşündüm..




Modazon editörü demiş ki ;
''Hepimiz çocukluğumuzda gazoz kapaklarımızı biriktirmeyi severdik, hatta biriktirip çantalarımızı kapladığımız, arkadaşlarımızla bir olup kolyeler - bileklikler yaptığımız zamanlarımız olmuştur. Yoav Kotik fikirlerimizi hayata geçiriyor ve renkgarenk gazoz kapaklarından takılar tasarlıyor.
Tasarımlar Kotik Design tarafından Precious Metal adı altında sunulan bu aksesuarların tamamı çeşitli içeceklerin kapaklarından oluşturulmuş. Günlük hayatımıza renk katabilecek bu aksesuarlar farklılık arayanlar için oldukça çekici olabilir.''

Sakazen'e söyleyecek çok söz kalmamış aslında ama tasarım o kadar geniş bir yelpaze ki böylesi hayal gücünü zorlayan ve Bravo dedirten çalışmalar görünce içi kıpır kıpır olmuyor mu insanın..tamam kabul ediyorum kıskandım ama güzel manada insana ilham kaynağı oluyor bu yaratıcı fikirler...

Blog jargonu ile şöyle bile denebilir bu post için buyrun size DIY (Do It Yourself)...E hadi ne duruyorsunuz gazoz kapaklarını toplamaya başlamadınız mı hala:)
 

Tasarımların birbirinden değişik versiyonlarını http://www.kotik-design.com/ adresinden inceleyebilirsiniz.


 






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız