19 Eylül 2010 Pazar

IFW RÜZGARI GEÇTİ BENDEN GEÇEMEDİ..

Ben o kadar yoğun koştururken dışarda neler olup bitti,neler kaçırdım neler...

Koskoca bir İstanbul Moda Haftası kaçtı mesela...sonra koskoca bir İstanbul Moda Fuarı kaçtı ki zaten ikisi de her seferinde tuhaf bir şekilde aynı günlere denk geliyor..yani istesem de aynı anda iki yerde birden olamayacağım için illa ki biri kaçacaktı...tesellinin de bu kadarı:)

geceden geceye blog yazarı arkadaşlarımın yazdıkları ile ancak dışarda neler olup bitiyor takip edebildim...İyi ki varlar:)

İşler yoğun olsa bir dert olmasa başka türlü bir dert ortalamasını alamadım henüz hadi hayırlısı...

Kısa bir özet yapmak istedim hazır fırsat bulmuşken...SUPER kolleksiyonlar geçti podyumdan...Simay Bülbül her daim favorilerimdendir ki çizgisini bozmamış yine...Özlem Süer bu sektöre gönül verip üstelik de güzel işlerin çıkabileceği umudunu yeşerten kişidir bende...BAYILDIM...kolleksiyonuna yine..gerçi isim vermeseler de işte bu O diyebildiğim nadir tasarımcılardan...Gizia firmalar içinde en beğendim tasarımları çıkardı karşıma..değişikliklerine hayran olmamak elde değil..bu gelişme ile kimse tutamaz dediklerimden...ve daha kimler..ama aklıma takılanları söylemeden geçemedim...

Gerçi orda olamadım ama birkaç fotoğraf yayınlayabilirim sizlere takip ettiğim bloglardan ve birçok siteden edindiklerim ile...hatırlatma anlamında:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız