29 Mayıs 2010 Cumartesi

SEX AND THE CITY 2 LONDON PREMIER

SEX AND THE CITY 2 LONDON PREMIER
Sarah Jessica Parker olduğu için mi yoksa kıyafet seçimi Alexander McQueen olduğu için mi ayırım yapamadım ama oyumu kendisine kullandım ve gecenin bir numarası ilan ettim:)) Şapka tercihini ise
Philip Treacy 'den yana kullanmış Parker...itiraf ediyorum ben de bu tarz şapkalar kullanabileceğim organizasyonlara katılmak istiyorum:))

Kristin Davis'in tercihi Norman Norell vintage kolleksiyonundan lame bir elbise olmuş sade ve şık bir tercih..



Kim Catrall'ın tercihi  vintage bir parça ve Thierry Mugler kolleksiyonundan seçilmiş...siyah her daim asil..gerçi ben Kim Catrall'dan daha renkli bir tercih beklemiştim ama bu da fazlasıyla iddialı...

Cynthia Nixon elbise tercihini Narciso Rodriguez kolleksiyonundan bir tek omuz uygulamasından yana kullanmış...

Chris Noth nam-ı değer Mr.Big olmazsa olmaz tabiki...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız