9 Mart 2010 Salı

OSCAR'I ALAN ALDI DEDİKODUSU BİZE KALDI....

82. Oscar Ödülleri sahiplerini bulduktan sonra bize kalan tabiki o meşhur kırmızı halı üzerinde kimlerin hangi kıyafeti nasıl taşıdığının masumane dedikodusu oluyor:)
Şimdi ben ana teması moda olan bir blogda kalkıp da hangi dalda kimin ödüle layık görüldüğü kimin hakkının yendiği gibi konulardaki düşüncelerimi yazarsam bir tuhaflık olur..aslında kıyafetlerin nasıl olduğu konusunda da birşey söylemek bana düşmez ama... çok içimden geldi..birazcık dedikodudan kime zarar gelir ki:))

Bu arada üstteki fotoğrafta Amanda Seyfried harika görünmüyor mu????


Cameron Diaz ne ara bu yaşa geldi...ne ara kırşıklıkları belirdi...ben pek bir severim kendisini de ondan mı farkedemedim...yakından birkaç pozunu gördüm de çok içlendim..ama kıyafeti çok yakışmış...çok güzel taşımış...bravo:)

üstteki fotoğrafta Abbie Cornish oscar töreni için bence fazla sade ama şık bir seçim yapmış...
aşağıdaki fotoğrafta Amber Rose rengi ve tarzı ile kendisine tam yakışanı bulmuş bulmasına ama kıyafeti dikiş hataları öldürmüş...
üstteki fotoğrafta Bar Rafaeli çok asil durmuyor mu sizce de??
ve alttaki fotoğrafta Carey Mulligan aslında Carey kıyafetin içinden çıkarılsa kıyafte de çok güzel olacak Carey de çok güzel...bir uyumsuzluk var sanki ikisi arasında...ağır mı olmuş..fazla mı gelmiş..ne olmuş bilemedim ama sevemedim bu ikiliyi ben...

üstteki fotoğrafta Charlize Theron yorum yapamıyorum o kadar sevmedim ki bu kıyafeti..neyse...
alttaki fotoğrafta Demi Moore ya rabbim bu kadınlar ben onları bu kadar beğenirken neden kendilerine bunu yapıyorlar bir türlü anlamış değilim....
Şimdi bir bakın lütfen Demi Moore mu elbise giymemiş yoksa elbise mi Demi'yi evde bırakıp gelmiş...bu renk daha daha bronz çok daha bronz bir tende muhteşem olmaz mıydı???


üstteki fotoğraftaki beyaz klasik model elbise her daim kurtarıcı...
alttaki kıyafet için kesinlikle yorum yapmıyorum çünkü haksızlık olur...çok beğendim...çok uyumlu olmuşlar..kıyafet de giyen bayan da tam uyum sağlamış doğrusu..bravo..
Sandra Bullock kendisini kaç yaşında sanmış da bu elbiseyi giymiş anlayamadım...yani evet elbise güzel ama
elbisnin yaşı ile Sandranın yaşı tutmamış bence...
alttaki elbiseye söylenecek söz yok modeli de kesimi de kumaşı da ve hatta aksesuarları da çok yakışmış... 
üstteki elbise bence tam bir plaj elbisesi rengi ve kumaşı bile kurtaramamış bir tek ayakkabılar var ki yazık olmuş bu elbisenin altında...
alttaki elbise ise model olarak çok sevdiğim aksesuarlarına bayıldığım bir model olmuş ama oscar töreninde değil de bir after party'de daha yakışırdı bence...

üstteki fotoğrafta Hellen Mirren çok elit bir görüntü yakalamış...modeli çok şık bir elbise tercihi üstelik yaşına tam yakışmış bayıldım...çok şık...
alttaki fotoğrafta ise JLO yapmış yapacağını yine....tek kelimeyle harika...ne giyse taşıyor..ne giyse yakıştırıyor..en önemlisi nerde nasıl giyineceğini biliyor..Jennifer Lopez bir numara olmuş...

üstteki fotoğrafta Julianne Moore oldukça zarif bir seçim yapmış sedef beyazı tuvaleti ile göz kamaştırıyor keşke birazcık daha koyu tenli olsaymış..o kadar kusur kadı kızında da olur derler:))
alttaki fotoğrafta ise geçen yıla damgasını vuran Twilight yıldızı Kristen Steward var...kendisini pek severim o yüzden birşey yazmıyorum ama çok daha muhteşem seçimlerini biliyorum...

hem alttaki hem de üstteki fotoğraflarda bu sezonun en gözde tasarımı omuz detayları kullanılmış...moda bir insanı nasıl rezil de eder vezir de siz görün işte ikisi bir arada..ben yorum yapmıyım:))
üstteki fotoğrafta ben mi yanılıyorum siz de benimle aynı şeyi görüyor musunuz merak ettim doğrusu....neden saç makyajı ile tuvaletinin rengi aynı..halbuki ne kadar hoş olabilecek bir elbise..bana Kelly Osbourne üzerinde hiç de hoş görünmedi doğrusu...
alttaki fotoğrafta ise Malin Akerman beş çayına gider gibi olmuş....
alttaki ve üstteki elbiselerin ortak noktası ilk bakışta dikkatinizi çekmiştir....kısa modeller....sevmiyorum ben sevenlere saygı duyarım tabi ama yılda bir kere bütün dünyanın kilitlendiği bir organizasyonun kırmızı halısında boy göstereceksem eğer şaşaalı bir model tercih ederim...malum hergün şaşaalı kıyafetler giyme fırsatı geçmiyor insanın eline...bu iki bayan sanki kolej mezuniyetlerine katılmışlar gibi....
sol üstte Nicole Richienin kıyafeti sizi yanıltmasın sırt dekoltesi mükemmel...sağ üstteki tuvalete de içindekine diyecek söz yok zaten altta ise Penelope Cruz latin ateşi gibi olmamış mı??
sevmediğim bir ikili daha üstteki de alttaki de plaja mı gidiyoruz dedirten seçimler...Sarah Jessica Parker Sex and the City'de çok daha güzel giyinmiyor mu???
üstteki fotoğrafta Venus Williams tek kelimeyle bayıldım...çok özgüvenli bir seçim olmuş ve de çok yakışmış..
alttaki kıyafet ise Vera Farmiga'nın zerafetine rengiyle ve volanlarıyla eşlik etmiş...sevdim...
peki Victoria'ya neler olmuş dersiniz..tamam çok kereler kendini tarzını kanıtlamış bir kişilik kabul ediyorum..hani şu çuval giyse yakışır-yakıştırır dediklerimizden ama oscar törenine de çuval gibi bir seçimle gidilmezdi ki...çok sönük çok...
bu arada bu kadar dedikodunun ardından bir gerçeği söylemem gerek bu yazımda kullandığım fotoğrafları ntvmsnbc.com adresinden aldım haberiniz olsun:)

2 yorum:

sude dedi ki...

Abbie Cornish'in üstündeki kıyafete bayıldım ben doğrusu.. çok şık ve sade.. :) ben de alışverişe çıkıcam ne zamandır fırsat bulamadım. koton varmış şimdilerde cardfinans go'nun 8 taksit kampanyası.. çıkıcam bi gün inşallah.. :)

Unknown dedi ki...

bu sezon cidden çok keyifli ve de beni al diye bağıran modeller var..alışveriş ayrı bir keyif olacak ama ben henüz yaz için heveslenmedim sanırım havalar beni böyle yaptı..güneşi bekliyorum ben:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız