15 Mart 2010 Pazartesi

2010 YAZ SEZONUNDA KOTLAR YİNE GÖZBEBEĞİ


Kotlarımız aslında asla vazgeçemediklerimiz olsa da dönem dönem bir adım daha öne çıkarak adından söz ettirmeyi başarıyor...
Bu sezonun gözbebekleri yine kot pantolonlar hem de en yırtık olanlarından..mini minnacık kot şortlar...kot tulumlar...kot etekler ve tabiki yaz akşamlarının ilahi kurtaırıcısı kot ceketler...
Yalnız ben bir tek şeye takılı kaldım moda diye yine yeniden kot takımları çıkarmışlar..kor pantolon ve kot ceket iklisini oldum olası sevemedim ki şimdi seveyim...sevenlere beğenenlere saygım sonsuz ama ben o ikiliyi giymeyi tercih etmem doğrusu..ayrı ayrı kombinlerde daha başarılılar:)


Mini minnacık kot şortlar nasıl oluyor da hem bu kadar sexy hem bu kadar şirin olabiliyorlar hala anlamış değilim..ama pek bi severim doğrusu:)


Tulum.......kış kreaasyonlarında da ayrı bir yeri vardı ki yakışana da yakışır hani...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yasasıın benım ceketler kıymete bınecek desene...bö2010 güzel dılekler ıcın tskler

Unknown dedi ki...

hiç sormayın aynı şeyi düşündüm ben de bu sezon:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bunları da Paylaşmışız